Camping i Skagen

Vi har ferie og vejret var perfekt. Så vi besluttede os for at stå tidligt op mandag morgen og køre til Skagen, for at besøge mine forældre som ligger på camping på Grenens Campingplads. Vi var deroppe lidt før middag og turen gik direkte til stranden hvor vi slappede af og læste lidt. Efterfølgende diskede fru Jensen op med lækkert middagsbord, farbror og tante var også inviteret. Om eftermiddagen kørte vi ind til Skagen by hvor vi gik og kiggede lidt på butikker, men der går nu altid bedst når mændene ikke er med. Vi grillede om aftenen hvorefter vi cyklede til Gl. Skagen og så solnedgang og fik en softice.

Christian og jeg havde været ude og investere i et lille iglotelt som vi skulle sove i om natten. Men vi må nok indrømme at vi ikke er de fødte campister, og slet ikke når det regner, lyner og tordner. Det var en lang nat og vi var bestemt ikke udhvilede da vi vågnede næste morgen, derfor måtte vi også lige ind i teltet og hav en ekstra lur. Vi cyklede en længere tur og så bl.a. den tilsandede kirke, hvorefter vi spiste middagsmad og så gik turen ellers mod Aalborg igen, jeg skulle hjem og til body pump…. Fortsættelse følger.

Et par rigtige hyggelige dage so fare…