Uge 30 – Sommerhustur Ebeltoft

Lørdag i uge 29, tog vi af sted mod det sommerhus vi havde lejet i Ebeltoft.

Vi blev meget positiv overrasket, da vi ankom til sommerhuset. Det var så fint og ejerne havde stillet en lille velkomstpakke frem til os med rosé vin, økologisk saft og popkorn. Desværre startede vi vores sommerhustur med at smadre tagboksen, så det skabte lidt bekymringer især hos mig de første par dage. For hvordan skulle vi nu få alle vores ting hjem (det gik heldigvis fint uden tagboks).

Lørdag brugte vi på at pakke ud, få handlet ind.

Søndag tog vi til stranden ved Ebeltoft og om eftermiddagen hyggede vi i sommerhusets dejlige have.

sommerhusdag_1

Mandag tog vi en tur i Djurs sommerland. Der var vildt mange mennesker, men efter en tur i vandland gik det meget fint. Børnene hyggede sig og holdt vildt godt ud. Vi var i sommerland fra kl. 11-20.

Sommerhusdag2

Tirsdag tog vi til stranden ved Boeslum og om eftermiddagen gik vi en lille tur ned til Slusen hvor børnene fiskede lidt.

Sommerhusdag3

Onsdag besøgte vi Lasse, Mette, Frederik og Sofie på Albertinelund Camping, en dejlig campingplads lidt nord for Grenå. Vi grillede til middag, badede i poolen og ved havet. En rigtig hyggelig dag i godt selskab.

Sommerhusdag4

Torsdag var vi en tur i Ree Park. Vi kunne få gratis adgang da vi har årskort til Aalborg Zoo. Anna var ude at ride på kamel, det var en stor oplevelse for hende. Hun stod også i kø en time for at prøve det, det var ret godt klaret af hende.

Sommerhusdag5

Fredag tog vi igen til stranden ved Boeslun og om eftermiddagen var vi lige en kort tur inde i Ebeltoft by, vi skulle lige derind inden turen igen gik mod Aalborg lørdag middag. En rigtig fin og hyggelig lille by. Det var bare alt for varmt til shopping i uge 30 i 2014.

Sommerhusdag6

En tanke om “Uge 30 – Sommerhustur Ebeltoft

1. Ser ud til det har været en fantastisk ferie. Og det med tagboxen er en lille biting. Dejlige sommerbilleder at se tilbage på.:)

Der er lukket for kommentarer.