Tak for en dejlig ferie Alanya

Torsdag den 2. juni rejste vi til Alanya sammen med mine forældre. Det var en helt igennem fantastisk ferie. Vi har taget rigtig mange billeder af børnene, men jeg kan se vi har været lidt dårlige til at få de voksne med på billederne det er typisk J

Første dag tilbragte vi ved poolen og om aftenen var vi ude at spise med mine forældre. Midt i maden kom en kamel forbi og børnene skulle jo naturligvis ud at ride på den, Aksel efter noget overtalelse. Lørdag var vi ved stranden, hvor Anna mødte Mathias, en strandtjener, som hun blev noget vild med. Om eftermiddagen gik vi en tur ind mod byen, vi skulle spille minigolf. Det er så smukt langs strandpromenaden, der er mange legepladser og træningsredskaber og det hele skulle naturligvis prøves.

Alanya part 1

Søndag var vi i badeland, Det var en kæmpe succes. Vi havde lånt undervandkamera af Ole, det havde vi meget sjov med. Om aftenen var vi ude at spise sammen med min mor og far hvor vi fejrede farsdag.

Alanya part 2

Mandag var vi til delfin- og søløveshow, en julegave fra mine forældre. Det var et rigtig fint show og børnene nød det, specielt søløven der spillede på saxofon synes Aksel var morsom. Om eftermiddagen tog vi en tur på borgen. Vi tog en Taxa derop og gik ned. På vej ned så vi en skildpadde, børnene var henrykte. Så havde Anna på en dag set hendes 2 yndlings dyr, en skildpadde og en delfin. Vi fik lidt juice og kaffe på bjergcaféen inden vi fortsatte ned. For enden af bjerget mødtes vi med mine forældre. De tog togbussen hjem med børnene og Christian og jeg fik lidt alene-tid og en middag i fred og ro. Billedet foran den forladte bar, er der hvor Christian og jeg kyssede hinanden for første gang for 12 år siden 😉

Alanya part 3

Tirsdag tog vi igen i badeland og det var en lige så stor succes som sidst. Anna fik to venner, en dansk/ tyrkisk dreng og en dansk pige. Aksel fik også en ven, en svensk mand J Om aftenen tog vi i et storcenter, børnene havde fået lov til at købe noget legetøj. Programmet var dog nok lidt for presset den dag, for det var for hårdt for dem. Onsdag den sidste dag tilbragte vi ved stranden og Anna fik sagt farvel til Mathias, det var næsten lidt trist, hun fik blomster-kransen fra hans hat med hjem og jeg lovede hende at jeg ville printe billedet af Mathias til hende. Om aftenen spiste vi afskedsmiddag på hotellet med mine forældre, en lækker middag, inden turen igen gik mod Danmark torsdag middag.

Alanya4

En rigtig dejlig ferie og både ud og hjemrejse gik helt efter planen uden forsinkelser. Tak for hotelophold og dejlig selskab mor og far <3

En tanke om “Tak for en dejlig ferie Alanya

1. Sikke dejlige billeder ,der summer af gode minder og højt humør.
    Vi syntes det har været en dejlig ferie og dejligt at ha jer med.
    Og at børn pludselig bare får nok, er jo naturligt. Det er jo ikke det man husker på. Der er masser af andre dejlige minder at gemme og huske på. Så selvtak til jer for en go ferie og dejlige fælles gode minder.

Der er lukket for kommentarer.